søndag 28. november 2010

Neida, jeg har ikke født/ jada, jeg er gravid enda

Her kommer et bilderas fra en aldri så liten photoshoot med Stine i snøen. Jeg kan jo si så mye som at det var kaldt. Ellers har vi en koselig 1. søndag i advent. Snøstormen øker julestemningen mange hakk selv om jeg kjente at jeg ble litt lei meg da jeg akkuart hadde brukt en god time på å måke hele inkjørselen for 1/2 meter snø, og da jeg var ferdig syntes det ikke.....

Anyway, her kommer bildene:









Åkej, det ble jo sykt mange da, men dette er vel noe av det siste vi så til den magen, så da får det gå...

2 kommentarer:

  1. Artig å sjå at du har mage i slutten av svangerskapet, og lese at du har de samme plagene som de fleste andre gravide også har. Sånn er livet, men snart når du har lille Max i armene vil du vite at det var verdt det alt sammen. Vil ønske deg lykke til med fødsel, barselstid, amming og nattevåk. Det er så spennende, og krevende men det er verdt det alt sammen.

    SvarSlett
  2. sååå fin du e Maria:) <3 <3

    SvarSlett