mandag 22. november 2010

3. dag på "overtid"

..........................................................

Nå vurderer jeg å gå i hi eller rett og slett i dvale og komme fram igjen samtidig som Max. Men alvorlig talt så kan jeg jo ikke det. Istedet skal jeg ut å gå tur. I verdens største jakke. Med stor hette. Så ingen kan kjenne meg igjen og tute ørene mine fulle av at "du må jo skjønne at du skal føde nå!!" jada. Hadde det vært opp til meg så hadde jeg vel den ungen vært ute for lengst. Noen ganger synes til og med jeg det er best å la ting skje i sitt eget tompo. Jeg er hvertfall ikke villig til å gjøre hva som helt for å få ungen ut. Og ja -den er jeg som sitter her og skriver. HAN KOMMER NÅR HAN ER KLAR!

6 kommentarer:

  1. Det verste med å ha kommet til termin, er jo at alle maser sånn. Blir ikke lettere å holde ut av det. :/

    Lykke til! Forstår frustrasjonen - håper du slipper vente så lenge. Det tar på h umør og krefter.

    SvarSlett
  2. HAN KOMMER NÅR HAN ER KLAR MARIA!!! :)))
    Hilsen AMalie!

    SvarSlett
  3. Sulvis: Du har bare såååå rett! Takk for støtten :)

    SvarSlett
  4. Hei Maria. I dag er Kristin 35 år, så det synes jeg jo hadde vært en fin dag å få baby på.....Tenker på deg, lykke til. Klem fra tanta til Jørn

    SvarSlett
  5. Takk "tante" Lise :) Hadde vært en fin dag for Max å komme, men neimen om han ville!

    SvarSlett