mandag 8. november 2010

Babyshower!

På lørdag fikk jeg meg en skikkelig overraskelse. Mine kjære venner hadde arrangert et babyshower uten at jeg hadde den fjerneste aning!

Det gikk for seg slik at Jørn sa at vi skulle finne på noe på lørdagskvelden. Han sa ikke noe om hva vi skulle, han bare nevnte en ny fiskerestaurant ved brygga, at vi kanskje skulle ta en titt der. Jeg forventet absolutt ikke at det var noe overraskelse på gang, og det faktum at jeg er utrolig lettlurt og lite nysgjerrig gjorde det nok enkelt for de fleste. Så vi satte oss i bilen og kjørte. Jørn tok veien til bedehuset der menigheten holder til, og da jeg spurte hvor vi skulle sa han at han skulle skru ut noen skruer av en lampe. Og det er jo bare typisk Jørn at han alltid "skal bare" et par småting, så jeg fattet enda ingen misstanke. Da vi kom fram så jeg at det var mange kjente biler utenfor, og undret meg noe. "Her er det visst flere, hva er det som foregår her?" sa jeg. "Kanskje det er noen som har bursdag snart" sa Jørn. Jeg så for meg noen som satt inne det og planla et eller annet bursdagsselskap for noen andre, samtidig som jeg lurte på hvorfor de hadde tent fakler som brant så fint på trappa. Da vi gikk inn døra syntes jeg det var en underlig stemning der inne. Plutselig så jeg festkledde mennesker og nydelige dekket bord med lyseblå servietter og stearinlys, og morsom bordpynt i form av fotballsjokolader! Jeg ble så overrasket at jeg visste ikke hva jeg skulle si!

Vi hadde en mega-hyggelig kveld med alt for mange søøøøte kaker, Maxegutt fikk presanger som JEG fikk åpne, hehe, og vi hadde en lek som i hovedsak gikk ut på å ikke si ordet "baby". Da mistet man nemmlig klesklypa. Og den som hadde flest klesklyper til slutt, vant. Ikke så lett skal jeg si dere! Dessverre fikk jeg ikke tatt noen bilder, men det ble et minne for livet uansett! TUSEN TAKK til dere som var med på å stelle i stand dette lureriet!

4 kommentarer:

  1. Haha, så søtt! Skulle ønske jeg var der :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig =) Håper du har fått invitasjonen til den nye bloggen.. Masse lykke til de kommende dager/uker vi nærmer oss nå =)

    SvarSlett
  3. Amalie: Ja, du skulle virkelig vært der! Gleder meg til du kommer i desember da <3

    Malin: Tusen takk! Nå har jeg fått invitasjon til bloggen din, er spennende tider dette:) Lykke til til deg også :)

    SvarSlett