fredag 5. november 2010

Termin!!!!

Ja faktisk. Nå har "termintiden" startet. Max kan komme når som helst. I løpet av de neste fire ukene. Siden pluss/minus fjorten dager fra termindatoen faktisk regnes som termin. Det føles litt rart. Etter å ha vært gravid i 38 uker er jeg snart ikke gravid lengre! Det føles som jeg skal ut på en reise, jeg sitter med kofferten klar til avreise, men jeg vet liksom ikke når toget kommer! Man kan bli smårar av mindre.

Nå har Max og jeg feiret den begynnende termin med en treningsøkt. Deilig det. Og litt solarium. Dog ikke så deilig ettersom å ligge på ryggen ikke lenger er aktuelt. Jeg har dessuten kjøpt klementiner og et juleblad, så nå kan helgen bare starte! Og når det gjelder deg Max, så kan du godt bare komme i løpet av helgen. Jeg gleder meg sånn til å se deg og ta på deg, snuse, susse og koooose deg!

Tenk at snart ventetiden er over.... Snaaart....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar