torsdag 25. november 2010

Strekkmerker!

*SUKK*
Der kom strekkmerkene også. Det er opptil flere av de også. Minst to som jeg kan se pluss et på "undersiden" av magen. Fremdeles ingen baby. Og jeg har kommet ut av tellingen på hvor mange dager jeg har gått over termin nå. Hvor mange ganger jeg har støvsugd og vasket gulv og dass og det som er for at alt liksom skulle være klart til jeg måtte føde. Og hvor mange ganger jeg har haltet meg gjennom vonde gåturer fordi det liksom skal hjelpe å sette igang fødselen. Humøret er på bristepunktet og motløsheten tar snart knekken på meg. :(

2 kommentarer:

  1. :oOoOooOOoOooO Du må jo ikke klag sånn Maria! Joda, neida, joda, men stakkars d! :(( Håpæ han kjem snart!

    SvarSlett
  2. Du får prøve å hoppe igang fødselen:) det gjorde jeg, og det funket som bare det:)

    SvarSlett