tirsdag 26. oktober 2010

Lei......

Jeg er så utrolig lei, lei, lei, LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
L-E-I!
Har jeg ikke vært gravid lenge nok?! Skulle ønske jeg bare kunne lokket ut Maxegutt, for nå vil jeg ha han på utsiden!

Jeg er så sliten og trøtt all day long, jeg sover og sover og får absolutt ikke gjort det jeg burde. Når jeg ikke sover ligger jeg å leser på nettet om alle de andre som er gravide og vasker rundt i hele huset, vegger og tak og vinduer. HVORDAN GREIER DERE?! I tillegg skal man liksom bake så man har har fryseren full av de deiligste hjemmebakte boller og kaker til alle barselgjestene. Yeah right. Hvor blir det av rederbyggeinstinktet mitt???? Jeg orker ikke engang å pakke den berømte fødebagen! Ikke har jeg spesielt vondt no sted heller. Så det kan jeg ikke skylde på. Jeg har bare blitt det jeg var fast bestemt på å ikke bli; gravid og LAT! Sukk......
Dagens mål er å tørke støv oppå kjøkkenskapene. Det tar vel rundt ti minutter. Skulle egentlig gjøre det igår, men etter trening og handling var jeg så sliten at jeg sov resten av den dagen.

Nå er det ikke deilig å ha baby i magen lenger. Max er bare aaalt for stor til å være der no særlig mer. Kjennes ut som han har det veldig trangt. Jeg har lovet han større plass hvis han bare vil komme ut....

(blidet har jeg stjælt fra google)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar