torsdag 21. oktober 2010

29 dager igjen!

Hvis jeg har greid å telle rett da vel og merke. Tenk, må er vi nede i 20-tallet.

Jeg må si at bevegelsene til Max har virkelig endret karakter fra sparking til skyving og langsomme dytt. Idag har jeg følelsen av at han planter beina side mot ryggen min et sted, og skyver fra av all sin makt sånn at rumpe og rygg holder på å komme igjemmon mageskinnet mitt. Faktisk litt ubegangelig til tider. Men samtidig VELDIG deilig. Han føles så nærme da. At jeg kan stryke han over ryggen ved å stryke meg selv over magen på en måte...!

Ute er det strålende høstsol, og jeg har vært ute på en 45 min spasertur. Gleder meg mer og mer til å bare lange ut på tur, uten ubehagelige kynnere og nedpress. Men jeg er takknemmlig for at jeg er i stand til å bevege meg i det hele tatt.

Nå har jeg lyst på en kaffe full av kalorier, så det skal jeg prøve å ordne :)

Håper dere har en super dag enten dere har snø, sol eller regn :)

-Maria

2 kommentarer:

  1. kjempeflott blogg du har, Maria :) har virkelig vært spennende å følge deg de siste månedene! :)Kjenner at jeg gleder meg med deg over den tiden du har i møte, og håper den er alt du ønsker deg og mer :))

    SvarSlett
  2. Tusen, tusen takk Therese, koslieg å "høre" fra deg :)
    Dette er virkelig mer enn alt jeg kunne ønske meg!

    SvarSlett