fredag 8. oktober 2010

God fredag :)


Idag skal jeg til SiV Tønsberg på kontroll pga bebigutt som ikke hadde vokst på 14 dager. Men det kan jo hende at han har skutt i været nå da. Godt blir det uansett å få se han igjen på ul. Kan ikke noe for at jeg føler meg litt heldig som har fått så mange ekstra ultralyder. Dette blir faktisk den åttende:) Og så lenge jordmor sjekker at kan har det bra i magen på kontrollene, så er jeg ikke spesielt bekymret. Har intrykk av at det er ganske vanlig, men er utrolig glad for å bli så godt fulgt opp, det gir trygghet....

La oss se hva mammaria bedriver tiden som 100 % sykemeldt med....
Mitt absolutt favorittsted. Benken på kjøkkenet har mang en gang kurert en overtrøtt sjel
.

Nå får jeg se å gjøre noe til gangs her.God helg til dere alle.

- Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar