onsdag 6. oktober 2010

34 uker :)

Idag har jeg en dårlig hårdag. Men tøff som jeg er, legger jeg ut et bilde der håret mitt er med likevel. Og så magen da. Den er jeg strålende fornøyd med. Men synes ikke den har vokst noe serlig. Litt større kan den godt bli, men jo senere den blir det, jo bedre. For den er sånn i veien. Jeg skulle hatt en personlig assistent til å ta på meg sko. Pluss at jeg trenger en sånn klype de over 90 har for å plukke opp ting fra gulvet med. Siden de ikke klarer å bøye seg helt ned selv. For det er ikke deilig. Da får jeg kynnere. Det får jeg også når jeg skal reise meg opp fra sittende/liggende. Men det er jo bare flott at livmoren over seg litt. Håper den gjør en god jobb når det virkelig gjelder!

Nå er det bare 6 uker og 2 dager igjen til terminen, og det begynner sakte men sikkert å gå opp for meg at jeg skal føde en baby. Hjelp! Jeg gruer meg fremdeles ikke, men det er liksom er svær greie...

Jørn spør stadig vekk om jeg skal pakke fødebagen snart, i frykt for at han må gjøre det når fødselen er igang. "du vet", sier han. "jeg kommer til å pakke ned caps og solbriller.." Men mammaria synes det er kjedelig å pakke, så deeet.... det gjør hun ikke heeelt enda.

Søtsuget, DET kan kommet tilbake! Jeg som ikke har hatt lyst på sjokolade på flere måneder. Det eneste jeg greier å tenke på nå, er en stooor plate melkesjokolade med walters mandler i, og jeg spiser gjerne alt sammen selv.. Mmmmm.... Jeg har lest flere som får søtsug i slutten av svangerskapet, så det er vel ikke helt uvanlig. Men i min mangel på sjokolade han jeg nå spist to store gulrøtter og drukket vann, men det hjalp ikke akkurat veldig mye.

Men nå skal jeg ta meg en liten bytur med lillesøster. Kanskje jeg greier å lure henne med på en kafè med en skikkelig saftig sjokoladekake.....

- Maria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar