søndag 10. oktober 2010

Høygravid :)

Nedtellingen har startet. Det er 40 dager igjen til termin, 19.nov. Idag er jeg faktisk høygravid. 34+4 uker på vei. Jeg venter og venter.... Max kunne gjerne kommet i morgen for min del. Men det beste er vel at han blir i magen littegranne til.

Som dere ser er magen ikke blitt så mye større den siste tiden. Max ble på fredag estimert til å veie 2200 g, og han skulle egentlig vært 2400. Så vokser, det gjør han. Jeg har litt på grensen til lite fostervann, og jordmor sa at det var derfor jeg ikke var så stor i magen. Så jeg skal til ny ul om en uke for å følge opp.

Jeg venter på at alvoret skal sige inn over meg. JEG SKAL BLI MAMMA! Men enn så lenge tar jeg det visst med knusende ro. Stort sett. Jeg finner vel tidsnok at av hva jeg egentlig har gjort. Jeg gleder meg hvertfall. VELDIG.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar