tirsdag 4. januar 2011

Lillevennen er alt en måned!

+ en dag faktisk! Tilværelsen som mamma blir bedre og bedre og gullklompen bli skjønnere og skjønnere! Han har vokst masse, han smiler og ler, kikker på oss og er bare fantastisk god! Ammingen er så og si smertefri, og dét er deilig!

Før jul var jeg på treningssentret for første gang etter fødselen, deilig å komme igang igjen. Ble MYE innesitting de første par ukene. Max har også vært med et par ganger. Han er stortsett bare snill og god, gråter en skvett når kan vil ha mat eller kos, sover stortsett på natta bortsett fra ca to amminger.

Til tross for at han er en harmonisk og snill liten fyr, får jeg ikke gjort så veldig mye annet i løpet av dagen enn amme, skifte bleie, kose, amme og amme. Jeg synes likevel ikke at hverdagen er så annerledes enn uten barn, heller at den endelig er fullkommen på et vis. Jeg rett og slett elsker den lille sønnen min. Kan nesten ikke vente med å følge utviklingen han når hanskal begynne krype, krabbe, gå løpe og snakke! Jeg er velsignet og takknemmlig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar