mandag 13. september 2010

Statusrapport 30+5

Da tar meg en aldri så liten oppdatering her.....

Tremin: 19. nov
På vei: 30+5
Kjønn: Gutt
Utålmodig: Tja, en smule....
Hodet ned: Ja, men ikke festet
Aktivitet innenifra: Endel, ikke altfor mye...
Bestemt navn: Max <3 
Vektøkning: 5 kg
Vann i kroppen: Neei
Kynnere: Ja, masse... Litt plagsomt i lengden faktisk
Humør: Meget godt :D
Alle innkjøp ferdig: Nesten, mangler litt småpjus... Vil gjerne kjøpe en dunpose, lammeskinn, et lite sengesett og litt ammeutstyr....
Strekkmerker: Nei, men så har jeg jo fra før av da, på hoftene...
Om fødselen: GLEDER meg! Ikke egentlig til fødselen da, men til å få den overstått!!!
Plager: Noen ganger leggkramper og halsbrann, også kynnere da... Og laaaavt blodtrykk til tider. Og utider....
Oppegående: I aller høyeste grad
Matkick: Neei, men får jeg noe sterkt no, så blir jeg meget glad :)
Neste kontroll: 20. sep

Da føler jeg at jeg har kontrollen.....

 
Her er et ikke så veldig bra bilde av den lille skjønne skatten vår, tatt uke 30+0. Se på den munnen da, og de store leppene <3

2 kommentarer:

  1. Dette høres jo veldig bra ut! Bortsett fra lavt blodtrykk, som kan være ganske slitsomt. Jeg hadde det en del før uke 20, men nå er det bedre.
    Nå har vi fått oss bilsete, så det ordner seg her etterhvert også.
    Klem Sabine

    SvarSlett
  2. Det er fint å høre! Det er godt når man begynner å komme litt i orden..! Håper du får en fin tid framover :) Klem :)

    SvarSlett