lørdag 18. september 2010

Max's nye leker

Ja, gutten må jo ha leker :) Og nå har han det. En lyseblå ukulele fant mammaria på kremmerhuset en dag hun vandret rundt på kjøpesentret :) Og bokstaver i tre fra lunehjem.no sin lille søte butikk i en bakgård i Tønsberg. De er i forskjellige frager og vedig skjønne. Max kommer til å bli en reser i lesing og skriving nå som han har så søtt et alfabet. Han måkanskje bli litt større først da. Enn så lenge kan mammaria leke med dem. Det har hun sammelig gjort også, bare se på mesterverket :)

Men alvorlig talt, så har mammaria tenkt å ta et eller annet slagt tegnekurs, så kan jeg utfolde mine kreative evner (haha) sammen med barna mine! Det er viktig å gjøre ting sammen med de små, og jeg kunne gjerne tenkt meg å lære litt om form og farger, det er nok noe man vil ha nytte av uansett.

Nå er det på tide å gjøre litt rent i huset ser jeg, så spørs det om det ikke blir en taco ikveld. Og allerede før Jørnemannen hadde stått opp i morges erklærte han at idag ville han ha potetgull og sjokolade. Og siden det er lørdag må han jo få det :)

God helg :)

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar