søndag 26. september 2010

Søndagskveld....

Med fyr i peisen og levende lys. Det er kos det. Helgen har nok en gang flydd avsted, på lørdagen jobbet jeg. Kjenner jeg er glad for at det ikke er så lenge igjen med jobbing. 29.10 går jeg offesielt ut i permisjon! Det merkes at Max begynner å bli stor gutt, og det er litt tyngere å gjøre helt dagligdagse ting. Som å reise seg fra en stol uten å få kynnere... Eller når jeg skal snu meg i senga føler jeg meg plutselig som en immobil 90-åring. Enda er ikke magen spesielt stor. Men jeg synes den er akkurat passe.

Må bare vise fram disse nydelige plaggene som Jørns tante har strikket til Max. Strikket babytøy må være noe av det vakreste jeg vet <3 Fikk også en lue som hører til, men den tok jeg ikke bilde av... Jeg gleder meg så til å dresse rubinen vår opp i alle disse søte små babyplaggene <3 *glede*


Nå skal jeg mekke litt rundstykker til kveldsmaten så mann og barn (barna er mine småsøsken som er neeeeesten voksen) får litt å bite i når de kommer hjem :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar