tirsdag 28. september 2010

Omvisning på føden

Da har man vært og sjekket forholdene på fødeavdeling på sykehuset i Tønsberg. Nå vet jeg altså hvor den store begivenheten finner sted. Det var fint å få sett seg litt rundt der, så er nok noe av evt nervøsitet i forbindelse med fødselen tatt bort. Jeg kan vel ikke siså mye annet at jeg gleder meg til å få babyen ut :) Jeg gleder meg jo selvfølgelig ikke til å nesten omkomme av smerter og det som værre er, men jeg må vel klare å komme meg igjennom det, jeg som alle andre. Når bare jeg får den lille diamanten vår i armene, så kommer jeg sikkert til å være verdens lykkeligste <3

Max har visst en slapp periode nå, det har vært et par dager uten så mye dytt og spark. Men jeg kan vel ikke klage, for jeg er ikke så mye bedre selv. Jeg har nesten ikke greid å holde meg våken i hele dag. Sovet som en stein i timesvis -midt på dagen... Det irriterer meg en del at jeg ikke greier å få gjort noe fornuftig, men sånn eeeer det bare... Nå er det ikke lenge før jeg går og legger meg igjen heller..!

God kveld, fra Maria :)

3 kommentarer:

  1. artig å lese bloggen din Maria !! :-) tipper det meste av smerter vill være glemt når vi har gullungene våre i armene :-)!! gleder meg kjempemye til å møte Max!!<3 ikke lenge igjenn nå..du får hilse de andre folka så mye !! :-) hilsen maria angelica s

    SvarSlett
  2. åh, du skulle sagt i fra... jeg lå på barsel da!!!

    klem fra miriam

    SvarSlett
  3. MIRIAM, har bebisen din kommet?!?! GRATULERER!!!! kanskje like greit at jeg ikke visste noe, ellers hadde dere blitt overfallt av en gravid, gal bebysykt menneske!
    Håper alt står bra til med den lille familien din! Og <3lig tillykke!!!

    STOR klem fra meg!

    SvarSlett