fredag 10. desember 2010

Velkommen til verden varke Prinsen vår

Endelig kom lille Max. Med bulder og brak meldte han sin ankomst 3. desember klokken 13.22.

 
Skjønningen var 4100 g, 53 cm og 37 cm i hodeomkrets

Han er selvfølgelig den vakreste i verden, og vi er helt betatt. Fødselen var laaaangt tøffere eg mer smertefull enn jeg noen gang kunne forestille meg. Og smertene stoppet jo slettes ikke når fødselen var over, så det tok litt tid før jeg kom til meg selv igjen. Kjærligheten til Max blir sterkere og sterkere for hver dag som går, og noen gangen når jeg ser på han triller tårene av takknemmlighet for at jeg får være mamma'n til denne nydelige babyen. At barn er en gave fra Gud er hvertfall helt sikkert.

Jeg skal komme med fødselshistorie og litt mer oppdatering etter hvert, men jeg er litt i min egen lille babyverden om dagen, så det meste tar tydeligvis litt tid....

Her er Max fem dager gammel.

-Maria

4 kommentarer:

  1. Gratulerer! Så nydelig han er! :D

    SvarSlett
  2. Max e nydeliast i verdnC: <3

    SvarSlett
  3. før ein fatastisk skjønn litn gutt du/dåkk har fått :)

    - Talette

    SvarSlett